Kétszáz forinttal segíti az árvízkárosultakat, aki szerda déltől hívást kezdeményez a 1749-es telefonszámra, vagy szöveges üzenetet küld arra.
A Magyar Vöröskereszt sajtóirodájának keddi közlemény szerint a Vodafone és a Telenor mobilszolgáltató, valamint a Magyar Telekom lakossági márkái, a T-Mobile és a T-Home fogott össze az ítéletidő károsultjainak megsegítésére és az árvíz elleni védekezés, a helyreállítás támogatására.
Az 1749-es számot szerda 12 órától hívó, vagy az erre a számra az "ARVIZ" vagy "ÁRVÍZ" szót szöveges üzenetben küldő ügyfelek 200 forintot adományoznak, amely a Vöröskereszt közreműködésével jut el a mentési munkálatok céljaira és a kárt szenvedettekhez.
A Vöröskereszt a beérkező adományok teljes összegét megkapja. A távközlési cégek semmilyen külön díjat nem számolnak fel az sms-ek, illetve hívások után.
A segélyvonal a három mobilszolgáltató és a T-Home hálózatából hívható.
Az akcióban résztvevő telefonszolgáltatók legutóbb a Haitit sújtó földrengés után indítottak közös gyűjtést, amelynek eredményeként 402 449 sms, illetve hívás érkezett, és közel 80,5 millió forintnyi adomány került a rászorulókhoz.
(MTI)
Segélyvonalat indítottak a mobilszolgáltatók
2010.05.18. 22:05 vany
Szólj hozzá!
Címkék: segély árvíz
A bejegyzés trackback címe:
https://felnemet.blog.hu/api/trackback/id/tr442014149
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.
Utolsó kommentek